
Kisatavoitteissa on käydä heinäkuussa viimeinen (tuloksesta viis) avoimen koe ja sitten suunnata kuono kohti voittajaa. Kisakestävyys ja häiriökestävyys on tällä hetkellä eniten treeniä tarvitsevat asiat. Olen yrittänyt saada Taran olemaan treeneissä mahdollisimman aktiivinen ja esimerkiksi aloittanut treenit levittämällä lelut, noutokapulat yms. johonkin reunaan ja lähtenyt kävelemään pois. Tara on aika pian hoksannut tuoda lelun ja alkanut aktiivisesti pyytää leikkiin:)

Kuumimpina hetkinä on ulkoatulon jälkeen vilvoiteltu märät loimet niskassa.
Kommentit